lippans

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Filippa - 9 januari 2011 19:04

Precis kommit hem från amalia , skojjj hade vi :)

vi kollade på sagan om ringen , igentligen så skulle vi se en annan film vet inte riktigt vad den heter , men så hackade en , så vi fick se sagan om ringen 3 ,

nu är jag hemma och ska äta ,


bara ett snabbt inlägg,

puss hej o var inte rädda gör komentera o fråga frågor , :)

/Filippa


Av Filippa - 9 januari 2011 12:43

hejsan ,

ni kanske har märkt att jag ofta skriver vad jag har gjort men en dag för sent ,det är för att jag inte hinner på kvällarna ,'

men iaf ,

igår , tog jag det lungt , det var meningen att jag skulle hänga med och välja tapeter för mamma och pappa ska göra om i sitt rum , men så hade jag en halv timma på mig och göra iårdning mig , så jag fick snabba mig ,

så var jag nästan klar men så kom min syster hem så hade varit och sovit över hos en kompis , så valde jag att vara hemma med henne och kolla på film,

så jag hade stressat onödan , ;)
idag måste jag börja vänja mig vid att gå upp tidigt och lägga mig tidigt ,

det är inte långt kvar tills vi börjar skolan igen ,:(


KOMMENTER !


pussshej /Filippa :)


Bilden är inte den bästa men

känns som om jag måste ladda upp lite ;)

  





  

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards