lippans

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Filippa - 20 mars 2011 19:10

hejjs, fölåt o förlåt igen för att jag har varit så osocial i helgen men mina kusiner har varit här så jag har inte hunnit skriva något men jag berättar nu ist.

I fredags så gjorde vi inte så mycket vi satt vid datorn och så spelade vi kort och sånt. Efter att vi hade ätit mat spelade alla spel.

Det var faktiskt kul!

Sen gjorde vi inte mycket mer.

I lördags så hade jag fotbollsträning på morgonen *trött* Vi hade samling klockan kvart över nio på morgonen då. Sen så efter träningen så åkte jag hem och dusha och sånt. Efter det så gick jag till mormor där dom var. Så gjorde vi inte så mycket på dagen men på kvällen så var vi ute och gjorde typ lite olika saker.

Sen  gick vi hem

idag så har var vi och gick promenad och grilla korv och sånt. Sen så spelade vi in video och satt vi datorn. Efter att dom hade åkt hem så gick jag hem och kollade på film och nu har jag precis bastat och kommit ut ur dushen.

kramar/ Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards