lippans

Alla inlägg under februari 2011

:)

Av Filippa - 15 februari 2011 19:45

Hejj,  Har precis kommit hem från fridrotten var där och kollade när clara och amanda hennes kompis fridrottade! :)

Sen nu ska jag kolla på film för det blev inte av att jag gjorde det innan!

Och så mår jag sjukt illa inte kul :(

/Filippa

Av Filippa - 15 februari 2011 15:05

hejj, har precis kommit hem från Leo's lekland!

och sen så åt vi mat lpå max, och sen nu ska jag och clara kolla på film! :)

jag är hur trött som helst.   

Av Filippa - 14 februari 2011 15:02

Hej, har precis sett en film och ätit mat,

i kväll ska jag och Clara laga mat till mamma och pappa skriver vad vi ska äta sen senare för att mamma och pappa får inte veta vad vi ska äta och om dom kollar vad jag har skrivit nu så kommer ju dom veta det, ! ;)

men glad alla hjärtans dag i alla fall  



   

:)

Av Filippa - 14 februari 2011 11:17

hejjhejj,


igår var vi ju och åkte skidor men det blev inte av att jag satte mig vid datorn och skrev efter det. Men jag kan ju gör det nu..

det var jätte kul för när jag och clara åkte ner så såg vi att man kunde åka på en typ åker såg det nästan ut som, och då åkte vi ner där men sen så åkte clara lite fel och åkte ner i jätte hög snö och ramlade för hon kunde inte stanna och så skulle jag åka efter henne för att kolla hur det gick men så kunde inte jag häller stanna och så åkte jag jätte fort och åkte på en sten och skidan fastnade och jag flög framåt och skidorna flög av, men det gjorde inte ont för det var så hög mjuk snö, men problemet var att jag först inte hittade mina skidor för dom hade gömt sig i snön!

sen så nu är jag hos mormor :)

/ Filippa

Av Filippa - 13 februari 2011 09:01

hejsan.


nu ska jag snart till falköping och åka skidor, !

kommer skriva mer om det sen och kanske lägga upp bilder,  väldigt kort inlägg men har inte så mycket att skriva för har inte precis gjort något roligt idag har bara typ fixat mig!

  





Av Filippa - 13 februari 2011 08:37

hejhej, igår kväll så tittade jag, ida amalia olivia, lucas på melodifestivalen tillsammans,

jag tyckte att lorren och the monik eller vad dom hette vad bäst!

dom kom iaf till andra chansen, men babsan var ush!

Nu har jag iaf precis vaknat och är jätte trött -.-

/ Filippa

Lov

Av Filippa - 12 februari 2011 13:12

Hejjsan,

i igår var jag ju på kalas och det var kul, men orkar inte skriva så mycket om det precis..

sen så idag har jag spelat wii på morgonen med clara. efter det så kom mormor och fikade, sen gick jag hon mimmi en promenad med mimmi, gud vad skönt det är med lov!

Hur ofta ska jag lägga upp bilder på bloggen ?

komentera och svara ! ¨/ Filippa

Av Filippa - 11 februari 2011 13:52

hejhej, igår hann jag inte skriva vad jag gjorde i gbg för kom hem väldit sent,

men tänkte skriva lite om det nu,

först gick jag o pappa till statisonen men då var vårat tåg försenat så frågade pappa i fall vi skulle kunna åka med att annat tåg som oxå skulle till gbg och det kunnde vi, men det var fult så vi fick stå hela vägen ditt, sen gick vi till båtmässan och när vi kom framm var klockan 10 och så frågade vi om vi kunnde köpa biljetter men så sa hon: nej inte nu det öppnar inte fören 12, så vi gick och satte oss på ett cafè.

sen så gick vi runt och kolla lite. sen när klockan var 12 så gick vi och ställde oss i kö och kom först inn av alla. ! sen så gick nvi där i typ 4 timmar och kolla och jag köpte en tröja. sen efter det gick vi till nordstan och skulle köpa presenter till Elias och Isak som vi ska till idag. och sen kolla vi lite till och sen gick vi och åt mat.

sen så skulle vårat tåg gå men det var försenat så vi fick vänta i 1 timma typ.

all den tiden jag vänta den dagen skulle jag kunna åka framm och tbx och framm till gbg om vi hade åkt bil.

sen idag så ...

har jag varit i skolan och vi hade gympa och hoppade höjdhopp jag klarade 1,20

sen så skulle vi sluta.

Nu sitter jag hemma och äter thaimat !

skiver mer i sen senare / Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards