lippans

Alla inlägg under februari 2011

Av Filippa - 24 februari 2011 19:26

hej,

har precis komit hem från fotbollsträningen. det var ganska kul och rätt så jobbigt .

idag efetr skolan hängde amalia med mig hem och så gjorde vi en sallad och åt. Sen så har vi inte gjort så mycket mest tagit det lungt och så. Vi tittade på familjen annerlunda 2009. Det var väll ganska bra blir vädigt imonerad att dom orkar med så mycket barn jag skulle själv ha fått damp på alla som inte gjorde som jag ville.

Men nu ska jag iaf in i den varma duchen och sen så ska jag öva glosor men skriver mer efter det.

/ Filippa 

Av Filippa - 23 februari 2011 16:06

hej,


Precis kommit hem från frisören, Jag klippte bara topparna och mer uppklippt.

Och nu  ska jag kanske öva lite på glosorna och sen så göra tråkig so läxa som jag fich för att jag inte gjorde det förra torsdagen i skolan för jag var ju ledig! ;/

Skirver mer senare för har inget att skriva nu ;)

/ Filippa

Av Filippa - 22 februari 2011 19:34

  

/ Filippa

Av Filippa - 22 februari 2011 18:48

hejhej,

idag har jag varit i skolan tills 15.10 så har inte gjort så mycket men iaf efter skolan så hängde jag med Amalia hem, och så åt vi varm macka och sen så kom hennes mamma hem och vi alla kolla på tv.

Sen så körde vi körejämma ( stavning) det var ganska eller väldigt längesen faktiskt. Sen så satt vi inne i Oskars rum och pratade.

Och nu sitter jag hemma och ska äta,

men jag behöver hjälp med en sak hur ska jag klippa mig  imon skulle villja göra något annelunda'?

/ Filippa



Av Filippa - 21 februari 2011 20:16

Nu sitter jag och gör ingenting senare har jag tränat och ätit mat och sånt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra frår se.

Nu har mamma betställt klipptid till mig så jag ska klippa mig på onsdag, det behövs för har fått ganska slitet hår efter att jag klippte mig sist :)


/ Filippa

Av Filippa - 21 februari 2011 16:57

hej,


Nu sitter jag och grejar med datorn. vi hade ju långdag idag så jag har inte hunnit göra så mycket.  Först när jag kom hem år jag macka som pappa hade bakat idag. sen så efter det satta jag mig vid tv och nu sitter jag vid datorn och snart så ska jag göra läxorna fast vi har inte så mycket läxor denna veckan.

Igentligen har jag inget att skriva nu men skriver bara för att jag ska låter kanske lite konstigt ?

/ Filippa

  

Av Filippa - 20 februari 2011 19:10

                        



Bilderna har mera men jag orkar inte ladda upp fler :)

/ Filippa

Av Filippa - 20 februari 2011 17:07

Hej´,


Nu har jag kommit hem från oraholmen. Tog ganska många bilder som jag kommer ladda upp. var värkligen tvungen för har inga bilder på datorn typ :o/

ska inte vara med amalia idag för jag kom hem typ halv 4 och så tyckte inte vi att det var någon idè. Och nu sitter jag skissar för jag ska kanske fixa nya saker till mitt rum fast jag vet inte när det kommer bli av men jag hoppas snart iaf.

Och jag längtar efter att få se solsidan i kväll det är värkligen roligt och man känner så igen sig typiskt svenskar beter sig asså  

/ Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards