lippans

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Filippa - 27 februari 2011 19:02

hej

nu har anna åkt hem för ett tag sedan. först när hon kom så spelade wii och skrattade välldigt mycket. Efter det så fikade och jag började skratta år saker som inte var roliga. ;)

Sen så iaf åkte vi och spelade tennis. föst så spelade vi vanlig tennis men sen så trötnade vi lite eller vad man ska säga så vi körde att man skulle skjuta upp bollen så högt som möjligt och samtidigt skjuta över till den andra och man fick typ nuda bollen hur många gåner man ville. Man speng jätte mycket och så sa jag till henne:

man springer mycket i tennis.

Hon: aa, det borde hetta spingis..

jag & hon: HAHAHAHAHHAHAHAH

sen iaf så blev vi jätte trötta efter ett tag så vi  körde vanlig tennis men sen blev det tråkigt så vi körde innebandy ;) Sen var det oxå tråkigt så vi körde pricken. Sen kom pappa och hämta oss när vi kom hem så kolla vi på en film som hette 'Morgan Pållson värdsrepportern' Sen körde vi mera  wii och sen fikade vi och sen så åkte hon hem och då åkte jag hem till mormor och så kolla vi på gammla kort på släcktingar det älsta kortet vi såg var 101 år gammalt tror jag om det inte var något ännu äldre.

Ganska coolt. Men nu ska jag äta och sen så ska jag se på solsidan :)

/ Filippa

Av Filippa - 27 februari 2011 08:53

hej


har precis vaknat och sitter och läser andras bloggar. Idag ska jag iaf vara med anna rikerberg. Det kommer nog bli kul hon kommer att ringa mig sen senare och sen efter det så ska hon komma hit.

Hon kommer ta med sig sitt tennis rack så ska vi antagligen gå och spela tennis.

Sen vet jag inte riktigt vad vi mer ska göra men skriver om det senare när hon har åkt hem ifall jag inte hinner göra det när hon är här.

/ Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards