lippans

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Filippa - 20 februari 2011 19:10

                        



Bilderna har mera men jag orkar inte ladda upp fler :)

/ Filippa

Av Filippa - 20 februari 2011 17:07

Hej´,


Nu har jag kommit hem från oraholmen. Tog ganska många bilder som jag kommer ladda upp. var värkligen tvungen för har inga bilder på datorn typ :o/

ska inte vara med amalia idag för jag kom hem typ halv 4 och så tyckte inte vi att det var någon idè. Och nu sitter jag skissar för jag ska kanske fixa nya saker till mitt rum fast jag vet inte när det kommer bli av men jag hoppas snart iaf.

Och jag längtar efter att få se solsidan i kväll det är värkligen roligt och man känner så igen sig typiskt svenskar beter sig asså  

/ Filippa

Hej

Av Filippa - 20 februari 2011 13:51

hej,'


Nu har jag precis ätit lunch med mamma pappa mormor och Clara. 

Sen nu ska jag åka till oraholmen och ta kort och fika och gå promenad med Clara , mormor och mamma. och sen så ska jag kanske vara med Amalia. :)

  

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards