lippans

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Filippa - 7 februari 2011 19:09

hejjsan, nu ska jag träna efter att ha suttit och övat för ett musikprov vi ska ha på ondag men det går inte så bra för mig och tränandet för mu.. provet . :/

medans jag tränar får jag väll lyssna på massa olika instrumment samtidigt så jag lär mig medans jag tränar, ! :)

skriver sen när jag är klar , !

/ Filippa

Av Filippa - 7 februari 2011 16:23

Hojjjsan, i dag har jag varit i skolan och efter det gick jag hem till mormor , och här sitter jag nu , när jag kom hit åt jag en jätte god paj som hon hade gjort , och efter det så satte jag mig och gjorde läxor, * mallig *

sen så nu sitter jag här framför datorn med Mimmi brevid mig ,   

Nu snöar det och kommer bli ännu mera slask, inte kul hatar inte snö men hatar när det smälter, jag längtar värkligen efter sommaren nu , efter att få gå i t-shirt , linne , inte jacka och jobbiga vinter kläder, och så allra mest efter att få gå i shorts , och att bli brun , och att vara varm , !

/ Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards