lippans

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Filippa - 5 februari 2011 15:17

hojjsan,:)

nu har jag precis fixat mig ,

Lägger ut på en bild på hur det blev senare för nu ska jag åka :)

skriver senare , om det skulle bli så att jag inte kan senare så skriver jag om allt i morgon. / Filippa

Av Filippa - 5 februari 2011 13:37

hej hej , nu har jag precis varit framme och köpt packet till farmor,

jag köpte packetet tilsammans med mamma pappa clara,

vi köpte , en tröja / kofta ,

och en bukett med tulpaner , '!

sen så kanske hon får något mer av oss fast då är jag nog inte med på det . ;)

säg till i fall ni tycker jag ska göta något annerlunda på bloggen , och om det är något jag ska förbättra !

och säg gärna vad ni tycker är bra , ! :)

/ Filippa   

Av Filippa - 5 februari 2011 11:04

hejsan, nu har jag precis vaknat och idag ska vi fira Farmor för hon fyller 65 år,

så vi har beställt bord på en resturang så ska vi gå ut och äta och sånt,

det kommer nog bli mysig, sen så kommer jag nog gå fram och köpa en present , och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än det för vi har inte beställt bordet fören 18.00 :)

/ Filippa




Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards