lippans

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Filippa - 4 februari 2011 22:05

vi såg ju en film som hette ' salt' och nu är den klar. den v ar ganska bra förutom att den inte hade något slut. jag tror jag har sett 10 filmer i rad nu som inte har slut. hatar det värkligen. :/

ajja, nu vet jag inte riktigt vad jag göra. :)

skriver nog mer i morgon för inte säker jag hinner skriva så mycket mera i dag

så , Godnatt i fall jag inte hinner !

/ Filippa

Av Filippa - 4 februari 2011 20:13

idag efter skolan gick jag hem och städa mitt rum , sen åkte jag till alice  ,

hon satt och kolla på tv så vi satt vid tv:n lite .

sen gick vi ut med hennes hund Totte. och efter det gjorde vi milk sake ( stavning )

och sen spelade vi ett spel som hette loppan , det var faktiskt ganska kul.

sen åt jag mat där , vi åt pommes och kykling. :)

sen så satt vi vid datorn. och sen körde dom hem mig , och så nu ska jag kolla på en film som heter 'salt'

skriver senare om den , och förlåt om jag inte hinner skriva lika mycket nu för tiden, men det går mycket i perioder.

men skriver så fort jag har tid,

/ Filippa


Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards