lippans

Alla inlägg under januari 2011

Av Filippa - 20 januari 2011 19:16

hemma gjord pizza nu!

Nu har jag gjort min del av pizzan och ska ha shampinjoner, lök, skinka, mozzarela,

sen lägger jag på sallad,!

se o lär vad man ska ha på ! ;)

Nu sitter jag och lyssnar på musik,

skriver mer sen senare,

skulle bara säga att det är bra att ni säger vad ni tycker är bra och jag ska förbättra i bloggen

/ Filippa

Av Filippa - 20 januari 2011 18:09

hej, nu har jag precis kommit hem från Linnèa,

när vi kom hem till henne åt vi thai mat, mmmummms

sen gick vi ut och följde en bäck och tog fina bilder på naturen, hon ska skicka några bilder sen för jag hade ju bara mobilen.

sen gick vi in och skulle måla bilder utan att kolla det blev riktigt fina bilder,

eller hur Linnèa?

sen kolla vi i skolkatalogen och prata och sånt,

sen åt vi macka och efter det åkte jag hem,

Nu  vet jag inte riktigt vad jag ska göra men hitta nog på nåt.. ?

// Filippa som vill ni ska komentera fråga frågo och följa min blogg !

Av Filippa - 19 januari 2011 17:48

  

Av Filippa - 19 januari 2011 17:30

haha, nu har jag druckit mitt 4 glass te bara idag då,

har någon något tips på vad man kan göra om man har tråkigt,

Jag har iaf precis lärt mig planeterna vilken ordning och sånt.

*stolt*.

Följ, Kommentera min blogg är ni snälla 

/ Filippa

Av Filippa - 19 januari 2011 15:32

hej, nu sitter jag i mormors soffa och myser.

precis druckit en varm kopp te och ätit.

mimmi ligger brevid mig och snarkar och mormor läser.

ett kort inlägg för ja måste öva på ett prov men skriver sen senare


/ filippa

Av Filippa - 19 januari 2011 15:32

hej, nu sitter jag i mormors soffa och myser.

precis druckit en varm kopp te och ätit.

mimmi ligger brevid mig och snarkar och mormor läser.

ett kort inlägg för ja måste öva på ett prov men skriver sen senare


/ filippa

Av Filippa - 18 januari 2011 19:48

Nu har jag kommit hem från festen.

och ska kolla lite på tv mobba mig inte för att jag är tv beroende ;)

hahahhahah

aja ..

/ Filippa

Av Filippa - 18 januari 2011 16:03

hejjsan

idag ska claras klassträff typ.

det stog på lappen att vi skulle grilla och gå chipspromenad ?

och sen skulle vi åka pulka typ men det finns ju typ ingen snö kvar ?

men det blir nog kul hoppas jag i alla fall, det är tur i alla fall att Linnèa kanske Ammelinn är där för annars skulle det nog inte bli så jätte kul ..

jag skiriver kanske inte lika mycket nu men det är för att det är skola och sånt så är ganska upptagen men försöker så mycket som det går

men jag hoppas att ni gillar min blogg och följer den ändå !


// Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards