lippans

Alla inlägg under januari 2011

Av Filippa - 22 januari 2011 23:12

Nu har dom åkt hem,

vi gjorde inte så jätte mycket ..

det var jätte kul för jag skulle lägga Gustav så jag läste nalle puh för han och när den var slut så sa jag : ska jag gå ut eller ska jag vänta här tills du till du har somnat?

så sa han att jag skulle vänta,

och så tog han tag i min hand och pussa den och sen somna han diret och jag kom inte loss med handen så jag fick vänta , men sen tog han tag i en nalle jag hade gett och så kom jag loss! :D


/ Filippa

Av Filippa - 22 januari 2011 18:26

nu är dom här och jag har precis lek med bilar med en kille som hter Gustav och är 3 år,

fast nu orkar jag inte längre så jag har gömt mig och dom går runt och ropar efter mig ;)

har jätte ont i nacken oxå,

skiver antagligen senare igen..

/ Filippa

Av Filippa - 22 januari 2011 13:16

  


ska börja ladda upp mer bilder, men har inte så mycket på datorn just nu ;)


/ Filippa

Av Filippa - 22 januari 2011 12:53

Vi får ju gäster så jag har bakat en kladdkaka,

mmuumms !

kladdkaka är nog den kaka som hargodast smet,

haha jag var alldeled kaladig om munnen efterbaket, ! ;)

Av Filippa - 22 januari 2011 11:20

Nu är jag jätte trött :/

harprecis vaknat, och idag ska vi ha gäster hemma,

idag harjag oxå jätte träningsvärk från gympan igår,när jag vakna så kändes det som att jag inte kunnde röra mig :/

mmmm inte kul..'

/ Filippa

Av Filippa - 21 januari 2011 16:31

nu är dom klara,

fast jag glömde vanlij socker och så var det något annart, men varbra för nu smackar dom som Daim,

mums..

/Filippa

Av Filippa - 21 januari 2011 15:35

Bakning på gång,

ska baka chokladkola kokor,

och god smet ;)

Men nu ska jag börja så det blev baraett litet inlägg,skriver sen senare när jag är klar ,



// Filippa

Av Filippa - 21 januari 2011 13:58

hej, har precis kommit hem från skolan nu,!

vi har haft gympa det var värkligen jobbigt ;)

Nu ska jag dusha och fixa mig mer, sen senare ska jag kanske vara med Alice fast vet inte om det går för har värkligen jätte ont dettyp dunkar i huvudet ?

Vill ju inte vara sjuk :(

/ Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards