lippans

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Filippa - 17 januari 2011 19:30

haha...

jag är inte så smart


mamma : har du gjort läxorna än ?

jag : nej jag glömde dom i skolan

efter 2 timmar _

Mamma: Filippa vad är det för papper som ligger där,

jag: inte mina iaf

hon: kolla då

jag : ojdå


så nu sitter jag här och gör läxan fast jag trodde att jag hade glömt dom ..

/Filippa


ont

Av Filippa - 17 januari 2011 17:01

huvudvärk, ont i ryggen / naken

skulle behöva gå på massage .

 nu sitter jag oxå och fryser och är trött hoppas inte att jag blir sjuk..

ett världigt kort inlägg men som jag brukar säga bättre än inget !

/ Filippa

Av Filippa - 17 januari 2011 16:19

hej,

nu sitter jag och äter och har precis hämtat clara på fritids.

idag skulle jag ha gjort läxorna så jag sa att det inte gick och vara för det men sen nu när jag ska göra dom märker jag att jag har glömt dom i skolan, :o

har värdig huvudvärk inte kul får se om jag kan gå till skolan i morgon för det är värkligen hemskt.

skriver mer senare :)

/ Filippa

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards