lippans

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Filippa - 30 december 2010 22:57

idag har jag och en kompis varit i vårgårda och åkt slalom skidor , !
gick ganska bra , det var jätte pinsamt för jag skulle gå av liften och när jag släppte den fastnade den på mitt ben så jag släppades med några meter , fast det gick bra iaf för jag lyckades komma loss , 

när jag kom hem var jag jätte kall så jag satte mig och kollade på en film med en varm gosig filr runt mig, sen gick jag och ducha , skönt !
sen åt jag kvälls mat och gjorde inte mycket mer , ;)

ngn mer än jag som tycker det känns konstigt att det är nyårsafton i morgon ?


/ Filippa , ' 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsna, mitt namn är Filippa. Jag är 12 år och bloggar om lite allt möjligt, men mest min vardag.
på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, det är typ det jag gillar mest. :)
hoppas du gillar min blogg och fortsätter att följa den.
kramar

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Favo rätt?
 pizza
 tacos
 hamburgare
 thaimat
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards